Friday - I'm in love

Fredag igen :-) Och inte sjuk denna gången! Yayness! (Låter som någonting som min kära syster skulle kunna säga, haha!)
Ikväll så blir det step och LIA, efter det ska jag ta en drink med Myriam för att catch up! Det var längesedan vi sågs nu, bara hon och jag, så det ska bli trevligt :-)
Sedan vet jag inte riktigt vad som händer? Ska eventuellt möta upp Emma och Lisa och gänget som ska ut och äta eller eventuellt möta upp Tora...Eller helt enkelt bara gå hem och ta det lugnt? Imorgon blir det ut och dansa som gäller då vi tjejer, i ren protest, tänker styra upp en danskväll för att gå emot grabbarna som ska på fotboll. Jag och Annika blev lite putta över att inte blir tillfrågade...vi brukar ju ändå spela fotboll med grabbarna varje vecka!
well, well...nu ska det dansas istället!

Kommentarer
Postat av: elajna

det är ett helt fucking awesome word! YAYNESS!!!

2009-11-07 @ 00:04:05
URL: http://lullabyofcarbonmonoxide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0