Danskvällen...

...blev aldrig av. Som vanligt får man väl lov att säga? Vi träffades hemma hos Anna och tog ett glas vin och allt eftersom kvällen gick så anslöt sig fler och fler människor, vilket gjorde att vi aldrig kom ut utan det blev en hemmafest istället. Men det var jättetrevligt ändå! Annas vän Henriette var på besök och Annika hade också en vän på besök (som visade sig känna Henriette sedan tidigare! Världen är liten...eller rättare sagt; Sverige är litet...) Frederik, Micke m fl dök också upp och sedan låter jag bilderna tala för sig själva...



Annas pälsmössa var mycket populär under kvällen! Den skall bäras under Lisas och Emmas From-Russia-with-love-fest (som jag tyvärr missar för att jag är i Sverige...)





Piotr (Micke)



Igor (Frederik)



Vladimir (Mattias)



Tatjana (Frederik i mina klackar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0