2 ½ månad...

...IDAG fick jag mitt första kuvert i brevlådan på min "nya" adress! Två och en halv månad tog det innan mitt adressbyte gick igenom...och vart har all min gamla post tagit vägen? Ingen aning...hoppas inte att det var något viktigt. Antagligen inte eftersom jag inte får någon viktig post här...Typ reklam ifrån gymmet och det som jag fick idag: ett kontoutdrag. Hurray!
Well, well det funkar iallafall.

Imorgon åker jag till Sverige för diverse viktiga framtidsgrejer samt träffa mina kära vänner som jag inte har sett på så länge nu...Jag har faktiskt tagit ut en hel semestervecka nästa vecka och det har inte slagit mig förrän nu att jag faktiskt ska vara ledig i 10 dagar! Sweet...Stockholm-Göteborg-Stockholm - here I come!

Kommentarer
Postat av: Malin

Babe! Du är mer än välkommen hem en kort sväng till Gbg :-*

2009-11-13 @ 13:02:17
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0