Pernilla second time around!

Imorgon kommer Pernilla hit för andra gången sedan jag flyttade hit :) Första gången var över nyår när det var såååå kallt och ruggigt, jag var sjuk nästan hela tiden och hade ingen röst kvar...Nu blir det lite annorlunda om man säger så! Det är runt 20 grader, alla träden är gröna, det blommar överallt och luktar nybakt bröd vart man än går : ) Paris är verkligen i sitt essä under våren!
Idag var det premiär för min nya favorit-vårklänning och idag kunde man vara barbent! Vädret har varit helt fantastiskt idag och värmen har hållt i sig nästan hela kvällen. När jag promenerade hem ifrån gymmen tidigare så gick jag utmed kanalen och där satt det människor med glas vin och picnic:ade och hade det mysigt...Jag vill också! Ska försöka styra upp någon form av pic-nic imorgon. Det ska dock inte bli lika varmt imorgon men det struntar jag i.

Jag var förövrigt på en av de bästa stepklasserna jag har varit på hittills tidigare idag. MYCKET bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förkylningen redan över?Ha en mysig helg med Pernilla!Puss mamma

2009-05-08 @ 08:11:10
Postat av: I-A

Varje dag följer jag din resa mot att bli sann gourmé, hungrig blir man lätt av din blogg.



Jag hoppas naturligtvis att ni får en härlig helg MEN jag får nöja mig med en förhoppningsvis bra vikarie på min fredags-pump och det är lite surt. Kram I-A

2009-05-08 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0