La Suède demain

Imorgon åker jag hem till Sverige :) Weeiiihooo! Det blir fullt ös: brunch, fixa naglarna, tatuera mig, äta på Manjana, mysa med Matte, pass på Sportlife Ullevi, träffa tjejerna, fika med handelstjejerna och sedan tillbaka igen...Ingen vila, ingen ro ;)

Hemma ska jag passa på att köpa med mig sill och Fun-light saft. Det kanske låter konstigt men vattnet är så kalkigt här så det smakar skit rent ut sagt, och sill äter jag varje morgon för det är så mycket omega 3 i sill. Det ni!

Fransmännen tycker att jag äter som en häst till frukost. En konstig häst som äter sill dessutom :) En fransk frukost är vanligtvis en croissant och en espresso. Jag hade dött! Jag är jättehungrig på morgonen, jag förstår inte hur de klarar av att gå en hel förmiddag med bara en croissant i magen? Jag äter alltid havregrynsgröt med en massa frön och grejer i, en liten yoghurt med flingor, en halv knäckemacka med sill och sedan ett kokt eller stekt ägg. Perfekt frukost.

Kommentarer
Postat av: tina

ja blir du inte mätt på det vore det knas...synd ja inte e i stan, annars kanske man hade fått sett dig :) kram påre

2009-05-13 @ 22:51:41
Postat av: Anonym

Det låter rejält!Hur länge står du dig på det?Kram mamma

2009-05-14 @ 08:57:12
Postat av: elina

en halv knäckis, mon dieu! frukosten är det godaste på hela dagen, finns ingenting som knäcker frukostmat. synd bara att jag oftast har 5 min eller mindre på mig för att käka frukost innan jag glider till jobbet..

2009-05-17 @ 23:00:58
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0