Cats

Jag fick just höra att min bästa vän också är bäst i hela musikalvärlden!!! Grattis gumman, du är sååå värd det! Jag visste att du skulle få den och nu kan jag inte vänta på att se dig i Stockholm! I'm your biggest fan ;)

(Ledsen ifall jag spred nyheten snabbare än du hann berätta, men jag kunde inte hålla det inne längre!)

I övrigt så sitter jag hemma och tittar på Gossip Girl och är typ hög av propplösningsmedel som sprider giftiga kemikalier i luften här i lägenheten...Men nu ska förhoppningsvis min diskho fungera som den skall igen haha : )

Imorgon så skall vi försöka få ihop en picnic i det fina vädret, det är nästan sommarvarmt ute och då är picnic the shit! Vi picnic:ade igår också vid place Monge med JCC (Junior Chamber of Commerce). Det var meningen att vi skulle spela boule också men jag tyckte att det var roligare att äta och dricka vin istället...Efter att parken stängde så gick vi till ett ställe vid rue Mouffetard och drack lite mer vin så det blev ganska sent trots allt. Den gatan är full av restauranger och barer, en riktig partygata...Jag har hela tiden trott att jag inte har varit i Latinkvarteren någon gång men tydligen så räknas den gatan in, så: CHECK! (på listan...)

Goodnight peps (jag är nog hög på riktigt...)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter som vanligt hur mysigt som helst!Förutom lösningsmedlet förstås!Sånt är faligt.Puss o kram !

2009-05-31 @ 17:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0