Morgonstund...

detta var min första syn när jag drog upp gardinerna i morse : )



Blommor på trädet och solen i ansiktet! Helt underbart!

Det har varit ungefär 16 grader varmt idag och helt vindstilla vilket innebar att det var perfekt väder för att äta årets första utomhus-lunch! Jag och Anna parkerade oss vid ett bord på uteserveringen på Hard Rock café och åt varsin sallad i vårsolen : ) Och det är den 17 MARS! I like!

Jag hoppas att det håller i sig tills Ylva, Maria och Sofia kommer på torsdag...Men tyvärr så säger väderprognoserna att det skall bli lite kallare i helgen, ungefär runt 12 grader, men det är ju inte heller fy skam?

Det ska bli sååå roligt att de kommer hit! Jag ser fram emot en massa fniss och skratt : ) (och vindrickande...)

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Jag missade att du ringde igår.Jag ringer ikväll.Solen skiner här också 5-7 grader dock.Men man får vara glad för det lilla.Blommorna på trädet såg underbart ut.Din utsikt blir nog lite trevligare nu puss mamma

2009-03-18 @ 08:39:46
Postat av: Sofia

wohoo! Paris laddar med sin allra vackraste vårskrud när de allra vackraste brudarna kommer på besök. Perfekt ju! Ses snart vännen!

2009-03-18 @ 15:30:19
Postat av: tina

nu kommer ja sluta läsa din dumma blogg om du inte slutar skriva om hur varmt och fint väder ni har....åhhhh, våren kommer hit 11 april har ja hört..fy fan! hoppas allt den har kommit när jag åker hem, och där med basta..puss på dig

2009-03-18 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0