Mårtensson, Jäderberg och Wasserfaller...

...kommer imorgon! Jippieho,jippiejej!

Det ska bli jättekul att ha dem här : ) De kommer imorgon eftermiddag med flyget och vid halv sex-tiden så skall jag möta dem vid operan. Sedan blir det spännande att knö in allihopa i min etta....haha! Jag har fyra sovplatser, sedan finns det inte så mycket golvyta kvar men det går säkert jättebra ändå! finns det hjärterum så finns det stjärterum som man brukar säga : )

Jag har också skickat med en beställning av diverse svensk "mat" som tjejerna så effektivt har delat upp mellan sig:

Ylva - Funlight saft (det finns ingen sockerfri saft, jag har letat överallt)
Sofia - Sill (finns på IKEA utanför stan, men det känns lite overkill att åka dit ut för sill...)
Maria - lösgodis (säljs ibland i vissa stånd på gatan, men då har de legat ute i den förorenade luften i evigheter...blä)

Jag hoppas, hoppas, hoppas att värmen stannar i helgen för idag var det helt fantastiskt! Jag och Anna satt ute idag igen på lunchen och fick till och med lite färg i ansiktet : ) Enligt väderprognosen skall det vara sol och 12 grader hela helgen, och det duger helt klart.

Nu skall jag försöka mig på att locka mitt hår : ) TODILO

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Be dom köpa pärlsocker också!Till era kanelbullar!Vad använder du till att locka håret? Sätt i några skummgummispolar på morgonen innan du går till jobbet så är det klart! Puss mamma!

2009-03-19 @ 08:29:39
Postat av: Hannapanna!

Jag LÄNGTAR till Paris!!!! Det ska bli underbart! Puss

2009-03-19 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0