Kanada

Jag ar inte riktigt hunnit smälta den nyhet jag fick höra för några timmar sedan av en av mina bästa kompisar...

Hon och hennes sambo skall flytta till Kanada för att jobba under ett år och de åker redan i början av juni! Hur ska jag klara mig?! Kanada är ingen ställe man svänger förbi över helgen direkt så vi kommer att vara utan varandra i tolv månader...
Och det är typ 9 timmars tidskillnad vilket innebär att det kommer att bli svårt att ha telefonkontakt också..

Nu låter det som om jag är väldigt negativ här men det är jag inte :) Det är jätteroligt för dem och det kommer att berika deras liv väldigt mycket! Jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit, och det kommer förhoppningsvis inte de göra heller :) Jag skulle vilja komma och hälsa på någon gång under tiden de är där, jag får se om jag kan klämma in det under året...

Åh jag kommer att sakna henne!! (jag skriver inga namn för jag vet inte vilka hon har berättat för ännu...)

Jag får väl lära henne några franska fraser innan de åker eftersom de faktiskt pratar franska där också (väldigt ful franska men men). Céline Dion är därifrån och pratar kanadensisk franska och det låter inte bra...Konstigt att hon kan sjunga "vanlig" franska? Det kanske är som Orup som kan sjunga utan att stamma som han gör i verkligheten ; )

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Hannapanna!

visst är det galet!!!!

2009-03-31 @ 11:56:14
Postat av: You know who

Kommer sakna dig jätte mycket också!!!

2009-04-01 @ 02:53:24
Postat av: En fundersam beijingbo

Hålla!

Kan någon vara så god att infomrera mig härborta om vad som händer egentligen!!!

2009-04-01 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0