Full roll

Idag har det varit full rulle på jobbet! Telefonerna har ringt konstant och en massa oväntade saker har dykt upp...Det är typiskt innan semestrarna drar igång...De flesta har en "att göra lista" som de ska beta av innan de går på semester och så sitter de där den sista dagen och försöker hinna med allt på en gång.

Själv så går man inte på semester förrän om 5 veckor...Men det gör ingenting, jag njuter av Paris varje dag som går : )

Ikväll ska jag ta det riktigt lugnt och gå och lägga mig i tid. Minst 8 timmar måste jag sova inatt annars blir jag nog knäpp! Jag har snittat på 4-5 timmar varje natt i två veckor nu och det börjar bli lite tröttsamt (men inte tillräckligt trött för att dra dåliga ordvitsar iallafall!) Jag måste vila min sargade kropp, jag har blåmärken överallt efter fotbollen...Speciellt på armarna. Ett stort på överarmen som ser ut som ett riktigt wife-beater-blåmärke. Snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0