Spontant

Gårdagen blev inte alls som jag trodde den skulle bli när jag vaknade på morgonen...För första fick jag hålla ställningarna kontoret alldeles själv, vilket jag i och för sig visste sedan tidigare, men självklart dök det upp saker som man aldrig har råkat ut för innan och telefonerna ringde i ett...Men jag klarade mig bra : )

Annars så var min plan att gå och träna efter jobbet och sedan bara gå hem och ta det lugnt. Men så blev det inte. Först frågade Myriam om vi skulle gå och ta ett glas efter passet, vilket jag gärna gjorde. Ett glas rosé och tjejsnack på en bar som ligger i närheten. Trevligt. Sedan ringde Micke och sa att de skulle laga Taco-middag hos Carl-Philip och undrade om jag ville komma förbi. Taco-middag i sann 90-tals anda, det kan man ju inte säga nej till! Sagt och gjort, promenerade bort till Carl-Philip, drack rosé, tävlade om vem som kunde göra den bästa tacosen (tydligen finns det en viss teknik som gör den perfekt enligt Micke?). Efter lite mer vin, Saturday night live-klipp och saturday night live-imitationer så ringde några gamla kompisar ifrån Handels och sa att de satt i en bil på väg till Paris. Efter lite överläggning kunde vi konstatera att det skulle bli svårt för dem att hitta ett hotell så sent så de fick helt enkelt sova hos mig! Fyra grabbar och jag trängdes alltså i min lilla etta, men det gick alldeles utmärkt! Ingen snarkade eller något annat otrevligt utan det var jättekul att få träffa dem igen!

Men som sagt. Dagen blev inte som jag trodde den skulle bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0