Soirée avec les filles francaise :)

Efter en trevlig kväll med Myriam, Charlene och Marie-Amelie sitter jag nu hemma i soffan och kurerar mig...Att äta penicillin är inte kul...man får inte dricka alkohol :( Men middagen var väldigt trevlig i vilket fall som helst! Vi åt gott och de andra drack gott (jag drack Coca Cola...) och Myriam fick spana in hennes favorit-servitör ; )
Franskan funkar helt okej nu, jag förstår det mesta förutom all slang (vilket är ganksa en ganska stor del av konversationen men,men!) men problemet är att jag inte kan prata lika fritt som jag skulle vilja..Jag kan inte riktigt vara mig själv när vi pratar franska, men det ska bli bättre! Eller rättare sagt, JAG ska bli bättre!




(Myriam - you are so cute!!!)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heeej gumman!



Har flyttat in i lägenheten nu, kommer ta några dagar innan internet kickar in tyvärr. Längtar efter att prata med dig!!! Hör av mig så snart jag kan, love you!



Kram Caroline

2009-07-04 @ 05:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0