Shopping...igen

Fan. Nu har jag shoppat för mycket. Igen.

Egentligen är det Paris fel. Det finns ingen saltvattenspray här. Det var nämligen det jag skulle köpa och eftersom jag var tvungen att gå runt hela stan för att hitta det så innebar ju detta också tusentals lockelser i varje butik jag gick förbi...vilka jag inte heller kunde stå emot...Så det jag har köpt idag är följande:

en kjol
två linnen
ett par sandaler
en lotion
ett läppglans

Som ni ser: ingen saltvattenspray. Tydligen finns inte det här? Jag har blivit utskrattad på Sephora, BHV, H&M, Marionaud och hos diverse frisörer som tyckte att jag var helt knäpp som skulle spraya saltvatten i håret...Jag får väl vänta tills jag kommer hem till Sverige helt enkelt.

Nu ska jag iväg och äta med några vänner, ciao.

Kommentarer
Postat av: elajna

gör egen saltvattenspray istället! du skulle sagt till mig innan, du kan få min som jag aldrig använder.

2009-07-25 @ 23:22:24
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0