Shopping på hög nivå!

Jag hade EN sak som jag skulle köpa. Ett par nya, svarta träningsbyxor. That was it. Vad kommer jag hem med? Jo, två linnen, en kjol, ett par jeansshorts och en tränings-BH...Det är som en sjukdom! Jag kan verkligen inte hålla mig ifrån att shoppa på rean! Överallt så är det minst 50 % rea och då känns alla inköp som smarta... Man tänker att "denna kostar egentligen x antal kronor så jag TJÄNAR på att köpa den nu!" Jag tror inte att det finns något som jag INTE behöver när jag står inne i en affär...Man försöker övertala sig själv att "jag BEHÖVER verkligen en röd kjol, för det har jag ju faktiskt inte sedan innan!" Det finns antagligen en anledning till att man inte har en röd kjol från början...
Ibland kan jag också bli sådan att jag liksom snöar fast på en viss grej och bara MÅSTE ha den! Även om det inte är riktigt rätt storlek eller vad det kan vara så skiter jag i det och köper den ändå...Otroligt begåvat.
Jag får väl tänka att jag gör världsekonomi en tjänst genom att fortsätta konsumera i dåliga tider ; ) Ha,ha tack vare mig så kommer vi fortare ur den här krisen än vad ni trodde : )

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag känner igen den sjukdomen.Kan det vara ett släktdrag...Puss

2009-07-02 @ 09:07:18
Postat av: elajna

Det ligger i släkten.. (attackköpte ett par skor och en sjal idag. FÖR JAG HAR JU SÅ LIIIITE SKOR!)

2009-07-02 @ 20:52:02
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0