Sephora

Idag har jag roat mig inne på Sephora! Där finns verkligen ALLT i sminkväg! Hela hyllor med ögonskuggor, nagellack, läppstift i alla möjliga färger : ) Jag fick en liten déjà vu när jag gick runt därinne och spanade på alla saker...När jag gick på svenska skolan här i Paris för 9 år sedan så gick vi väldigt ofta till Sephora (som vi på den tiden kallade för CP-hora...) och köpte på oss en massa smink...
Den Sephora:n som ligger på Champs Elysée är sminkfantasternas Mekka! Det är hur stort som helst! Gå dit om du vill fynda bra, men hyfsat billigt smink :)

jag köpte två nagellack, en lila ögonskugga och ögonfransfärg. Det sistnämnda fick jag kamma igenom hela butiken för att hitta då den snorkiga expediten sa att det var någonting som de inte hade...Och de hade aldrig haft det heller. Men efter en kvart så hittade jag det själv. Det är väl det enda dåliga med Sephora; personalen har ingen servicekänsla. Men det är väl i och för sig ganska vanligt i butikerna över lag...


Kommentarer
Postat av: elajna

VISA MIIIIIIIIG NÄR JAG KOMMER PLEASE!

2009-07-23 @ 22:01:15
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0