Semesterplaner!

By popular demand så följer härmed mina semesterplaner för 2009:

3 augusti - semestern börjar!
4-9 augusti - flyger ifrån Paris till Nice för att hälsa på Jan-Ove och Jaques
9-16 augusti - flyger ifrån Nice till Götet!! Myriam hälsar på mellan 10-15 augusti.
16-22 augusti - Hälsar på Hanna och Elena i Stockholm.
22-30 augusti - Göteborg

Så ni som är hemma i Göteborg eller befinner er Stockholm under samma vecka, kommentera inlägget så vet jag vilka jag ska telefontrakassera när jag kommer hem ; )

KRAM


Kommentarer
Postat av: tina

du måste försöka klämma in mig en dag, jag åker nämligen runt den 20 augusti =( hade jag tjänat lite bättre hade jag redan varit i paris och hälsat på dig men du vet hur det e ekonomin..hoppas allte bra annars...stor kram

2009-07-07 @ 19:33:02
Postat av: Anna

Kläm in Mig med, och den lille knodden om den ämnat att komma ut!!



Kram!

2009-07-08 @ 11:33:05
Postat av: Ylva

Bra, så ska det se ut!



9-14 är jag förmodligen också i Gbg, min sista semestervecka! (ev. helgen också, men ev. åker Marcus och jag iväg någonstans den helgen). Sedan är jag även i Gbg veckan efter, men då är ju du i Sthlm... Och veckan efter åker jag på kurs med jobbet till Grekland. Attsingen! Men vi ser till att klämma in en liten date!



Kramar

2009-07-08 @ 13:19:36
Postat av: Erica

Inga problem någon av er : ) Det ska bli så roligt att träffa er allihopa! Beroende på när vi ses så har jag kanske en fransyska med mig, men hon är jätteduktig på engelska!



Puss

2009-07-08 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0