relax

Gårdagen blev väldigt lugn. Väldigt välbehövt.

Jag började dagen med att guida grabbarna grus i rätt riktning för deras första dag i Paris. Efter att ha lämnat av dem vid canal saint martin så begav jag mig till en bio-affär vid bassin de la villette för att leta efter lite olika sorters gryn m.m. Jag hittade inget av det jag ville ha...Jag måste helt enkelt köpa med mig ifrån Sverige.
Sedan stack jag iväg till gymmet och körde en Bodyjam och en Bodycombat. Det var kul att köra en jam eftersom jag ska köra två jam-klasser när jag kommer hem i augusti : ) Han som körde klassen var lite galen...rolig men lite too much ibland. Han började klassen med att gå runt och kommentera allas kläder, på ett positivt sätt, men det tog ändå 10 minuter av klassen...Sedan körde han en mix av gamla koreografier bland annat discon som kanske är ett år gammal? Det var roligt att köra hur som helst! På slutet körde han en house-del som jag aldrig har gjort innan...Spännande var dock att han struntade i stretchen och körde finallåten en gång till. Det var bara det att han pitchade upp bpm:en rejält så att det nästan lät som Kalle Anka! Det är INTE ok...Farligt för att man är trött och kan skada sig och sedan vet jag inte hur tillåtet det är att ändra på förkoreograferat på det sättet? Jaja.

På kvällen mötte jag upp Myriam och tog en öl (eller två...) innan jag gick hem till mig och relaxerade mig själv : ) Ola, Rikard och resten skulle ut och undrade om jag ville hänga på, men jag orkade verkligen inte...Tråkigt kanske, men det har blivit väldigt mycket utgång det senaste...Jag börjar bli för gammal (även om jag är yngst i gänget här!)

Ikväll blir det bio. Ice Age 3. Skönt hjärnbefriande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0