Lance Armstrong

Ikväll har jag varit på en utställning på Galerie Emmanuel Perrotin på 76 rue de Turenne. Anna hade fått en specialinbjudan eftersom hon bor i huset men eftersom hon åkte till Sverige igår så fick jag den : )  (Tack Anna!)

Utställningens budskap heter LIVESTRONG och alla pengar går till Lance Armstrong Foundation.

När jag kom dit så fick jag en chock! En hord av människor stod utanför porten och viftade med sina inbjudningar medan 10 tals vakter försökte mota ut dem på gatan. Gud, jag kommer inte komma in, tänkte jag, men efter ett par minuter så fick jag den brillianta idén att säga till vakterna att jag heter Anna och bor i huset. Då fick jag komma in : )

Väl därinne så var hela gården fylld av människor! Mestadels amerikaner som såg svåra ut och hela tiden sa " Oh my gooood! This is some deep shit!" Utställningen var liten och eftersom det var så mycket folk så var det ganska svårt att se något...Men jag lyckades knäppa några bilder innan jag trängde mig ut därifrån:




Kommentarer
Postat av: elajna

jag gjorde också om min design lite, inspirerad av dig :) fast jag orkar inte kämpa, haha.. snart så blir den najs!

2009-07-17 @ 23:06:43
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0