Bois de Vincennes

Sjukt hurtig idag! Mötte upp Myriam vid halv tolv och åkte ut till Bois de Vincennes för att springa, äta picnic och sola. Perfekt väder för att springa, lite varmt och blåsigt kanske men rundan runt sjön var väldigt trevlig! Det var skönt med lite omväxling ifrån parc buttes des Chaumont för en gångs skull...
Jag försökte hålla ett högt tempo idag för att se hur snabbt jag skulle kunna klara av att springa 6 km utomhus. Jag ska springa La Parisienne i september och jag vill gärna klara det under 30 minuter...Det ska nog inte vara några problem om det inte är många långsamma människor i vägen som jag måste veja för...
Efter vår springtur så solade vi och picnic:ade i gräset, very nice! Jag tog också en promenad runt sjön för att ta lite foton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0