Bikram-pump?

Idag hade ClubMed gyms air-condition pajat. Enligt instruktören så skulle "les pompiers" komma imorgon och kolla vad som är fel. Jag fattar inte varför brandmännen alltid måste komma när något händer? Även när det inte brinner så kommer de. Om man ringer efter en ambulans så kommer alltid en brandbil också. Strange.

Iallafall..pumpen blev ett antal grader varmare än vanligt...Tänk er att köra en Bodypump i en bastu, ungefär så kändes det. Svettigt värre. På tal om bastu förresten, två nya saker som är värda att nämnas nu när jag än en gång skriver om gymmet...Tydligen har de fått ta bort bastun i killarnas omklädningsrum på grund av för många "händelser" där...Det här gymmet är helt flippat! Det är som en enda stor dejting-spot där allt är fritt fram! Tydligen så får instruktörerna massor av sex-offers vilket de oftast tackar ja till...Med tanke på deras kassa löner så anser man väl det som någon form av förmån?

Det andra är att tanten med bodyn och strumpbyxorna har BYTT outfit! En historisk händelse då jag inte har sett henne i några andra kläder! Inte för att denna outfit var så annorlunda, men ändå. Hon bar ett par lila tajts, ett par hotpants och en träningstopp. Till detta diverse accessoarer; röda handskar, blått pannband, stora glittriga örhängen samt ett sorts armband som hon har satt på överarmen. Det brukar hon faktiskt ha, för jag har hela tiden trott att det var en tatuering runt armen. Men eftersom jag hade äran att stå precis bredvid henne på bastu-pumpen så såg jag att det var ett sådant här armband i tunn plast som var lite elastiskt som man kunde ha runt halsen eller runt armen som var väldigt populärt i typ 5:an! Kommer ni ihåg vilket jag menar? Tydligen tillverkas de fortfarande. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0