4th of July

Jag vaknade hurtig och tog en joggingtur i parc Buttes des chaumont, 9 km för att vara exakt. Det gick hyfsat bra, men det var ganska varmt och kvavt så man fick lite andnöd titt som tätt...
Vid tolvtiden mötte jag upp en somrig Anna i vandrarkängor som hon passade på att gå in (hon skall gå Kungleden i sommar den galningen!). Vi fullkomligt grillades under två timmar innan stora moln började dyka upp på himlen. Det kanske var lika bra, annars hade man nog förvandlats till en blöt fläck, så varmt var det...
På kvällen bjöd Anna på förstklassig middag hemma hos sig med mig, Lisa, Emma, James och Micke som gäster. Samtalen styrdes av någon anledning hela tiden in på ämnet Michael Jackson, då det visade sig att James är något av ett Michael Jackson-freak som kan alla låtar, videos och danser! Eftersom han också har sagt att han kan dansa Bollywood så krävde vi att få se den eller den andra talangen på Phil's fest som vi gick till senare på kvällen. Det blev Michael Jacksons Thriller, haha! Jag och Anna körde för övrigt en helt autentisk koreografi till ABBAs Mamma Mia, vilket numera är vår Routine : )






Jag gjorde för övrigt också bort mig på festen...Som vanligt.
Jag och Anna stod på balkongen och pratade med en tjej när hennes kompis dök upp. Både jag och Anna tyckte att vi kände igen henne innan jag kom på att vi hade sett henne på Le Banco. Så jag sa till Anna "-Jo, men såg vi inte henne på Le Banco? Du vet, den där gången när det var någons födelsedagsfest?". Då säger den första tjejen "-Jaha, du menar MIN födelsedagsfest?"......(Detta följdes av en lång pinsam tystnad då jag bara ville sjunka igenom balkonggolvet och dö en plågam död på gatan!)
Varför blir det alltid så? Jag säger alltid sådana pinsamma saker! Jag blir så trött på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad söt du är! En riktig Paris-pingla!!! NÄR LANDAR DU I GBG?



Bisous

2009-07-07 @ 11:13:50
Postat av: mamma

Vad snygg du är! Och vilken klänning!Det är bättre att babbla på lite för mycket än att inget säga alls. Du sa ju inget elakt i alla fall.Puss

2009-07-10 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0