Twilight

Jag, Anna och Malin har precis varit på bio Gaumont vid operan och sett Twilight. Den var riktigt bra tyckte jag : ) Det kommer tydligen en uppföljare också så den får man ju inte missa....

Vi hade tänkt att använda våra käcka biljetter på bion idag men tydligen gällde inte de på bio Gaumont (vilket Matthieu sa att de gjorde...) så vi fick snällt hosta upp 9 euro för en biljett...Sedan så blev vi kroppsvisiterade av en biovakt som beslagtog min Coca Cola som jag hade köpt på Monoprix fem minuter tidigare. Den fick jag absolut inte ta med mig in för det var dåligt för affärerna, som han utryckte sig. Jag fick lämna den i kassan och gå in utan, men han kunde ju glömma att jag skulle köpa en ny av dem istället! Jag satt istället helt uttorkad efter filmen var slut eftersom jag hade tryckt i mig en hel påse salta nötter...Men det var en principsak.

Imorgon åker jag hem till Sverige : ) Det var tre veckor sedan jag var hemma sist och de veckorna har gått så fort! Men jag längtar efter Mathias och mina vänner så det ska bli jättekul att komma hem : )

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0