Dansaerobic!

Jag ska ha en dansaerobic när jag kommer hem den 13 februari!! LYCKA!! : )

Jag har verkligen längtat efter att köra klasser så det ska bli fantastiskt roligt! Jag har redan börjat fila på en koreografi : )

Mitt enda problem är att jag inte har några av mina skivor här men jag får försöka så gott det går ändå...Jag brukar komma på mina koreografier i huvudet i vanliga fall och sedan testa med musiken och modifiera stegen lite. Det ska bli så roligt!!

Nu har jag något att se fram emot då jag annars bara hade varit grymt avundsjuk på de som skall på Nike konventet i helgen...Det är jag fortfarande, men jag är liiite gladare iallafall ; )



Detta är ifrån Nike Women konventet 2007 (efter någon svettig klass!)

Jag vill också åka på konvent! : (

Jaja...vad är väl en bal på slottet...

godnatt.

Kommentarer
Postat av: I-A

Då ska jag trotsa mina ömma fötter och komma och dansa med dig. Kram I-A

2009-02-02 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0