Chez papa's

Idag har vi haft verksamhetsplanering (igen) på jobbet och nu har vi verkligen gått igenom allt och spikat planerna för 2009! Det känns bra, nu är det bara att köra på!

Den här veckan har jag ätit lunch med Mattias nästan varje dag vilket innebär att det har blivit ganska onyttigt varje dag...Han är smal som ett streck, kan äta vad som helst och älskar riktig fransk mat med mycket ost och gratinerat. Går man och äter med Matthieu så blir det oftast sallad på tante Juliette för där har de en fettfri dressing som han gillar. Blir det att man lunchar med Catarina så blir det ofta nudelsoppa för det gillar hon.

jag och Anna försöker ändå vara hyfsat nyttiga, men det är svårt för det är så himla god mat överallt som tyvärr inte alltid är så kalorisnåla...

Denna veckan har det alltså blivit många luncher med bland annat Mattias vilket innebär att vi har varit på hans favoritställe de la Frit som serverar stora köttbitar med pommes frites och Gordon bleusås. Vi har också varit på Hard rock café och idag på chez papa som mestadels serverar allt med ost och ostsås ; ) men det är väldigt gott : )

Efter jobbet gick jag och anna och tränade ett steppass och sedan en aerobic, 45 min vardera. Aerobicen var väldigt rolig! Det var två instruktörer som körde tillsammans varav den ena killen körde väldigt hip hop inspirerat som jag tyckte var väldigt bra! Den andra var väl sådär men men!

Vi hade egentligen tänkt att gå på en afterwork idag på en spansk restaurang som skulle ha lite tapaskväll, men vi lade ned den idén efter passet och åkte hem istället. Det var faktiskt skönt, och idag så ska jag gå och lägga mig i tid så jag får sova ut ordentligt. Jag har sovit lite för få timmar de senaste dagarna..

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0