back again..

helgen gick så fort!! suck...Men jag hade det jättemysigt och bra på alla sätt : ) Jag hann med en fika med Wasser och Sofia, ta ett glas vin med Caroline, Tess, Hanna, Jonas, Matte, Tamme, Björn och Jessica, och också mysa med Matte hemma på Hedåsgatan : )

Jag fick lite beställningar ifrån mina kollegor innan jag åkte i fredags så jag har därför inhandlat dumle, salta fiskar, Ahlgrens bilar, Marabou choklad och tidningen Hus och hem. Mycket godis...men det är faktiskt det man saknar här! Lösgodis existerar knappt här förutom i en butik som en svensk kvinna har öppnat här som heter Käramell (ä:t har hon lagt till för att det ska se svenskt ut).
Jag själv köpte med mig två burkar sill. Jag läste någonstans att två bitar sill innehåller lika mycket omega 3 fett som en sådandär dyr tablett som man kan köpa. Då äter jag hellre sill...

Jag passade också på att hämta ut två paket på posten som jag har väntat på, ett ifrån H&M och ett ifrån Mary Kay. Det är som julafton när man får ett paket ifrån H&M! Dessa kläderna har jag väntat på sedan i november, bland annat två klänningar som är såååå fina! De satt perfekt : )



Sakerna ifrån Mary Kay har jag beställt ifrån en sida som heter www.touchofpinkcosmetics.com (tips ifrån Pernilla) dä r alla sakerna kostar ungefär hälften så mycket som i Sverige. Så ni som gillar Mary Kay, köp där!

Nu ska jag ta och titta på en film, bis bis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0