Paris - the Capital of Fashion?

inte på gymmet iallafall!

Jag kände att jag måste skriva ett inlägg om hur folk klär sig på gymmet, för idag var det nog någon form av rekord i hur många knepiga outfits det kan rymmas på en Bodypump!
Det kan tilläggas att folk i allmänhet inte bryr sig om hur de ser ut när de går och tränar, vilket i och för sig kan vara ganska befriande. De flesta har gamla mysbyxor och någon urblekt t-shirt med avskavt tryck på eller cykelbyxor med linne. Jag hade en herre i ljusgrå cykelbyxor framför mig idag på Bodypumpen och det är knappt att jag har hämtat mig ifrån den syn jag fick när vi gjorde marklyft...Jag kommer att ha allvarliga men efter detta!

Iallafall, de med de "topp 5 - snyggaste" oufitsen idag var:

1. Brottarmannen som hade på sig en blå brottardräkt (alltså hel cykelbyxdräkt). Det roliga var att Brottarmannen även hade en Brottarkompis som hade på sig en röd brottardräkt : )

2. GoGo-dansaren som är 60+ och som ALLTID har samma kläder på sig. Hon kör med svarta strumpbyxor (20 Dan= genomskinliga), svart body med ett litet skärp i midjan, liten avklippt svart t-shirt som det står "sexy" på som hon har stoppat in innanför skärpet, vita benvärmare och röda gympaskor som hon har lagt inlägg i så att hon skall verka längre än vad hon är. Hon har alltid lite problem att gå i dessa skorna för det blir lite vingligt...

3. Björn Borg kopian kör med extremt korta shorts, t-shirt, svett pannband och armband....och allt detta i en härlig ROSA färg!

4. Jeanskillen som körde pump idag med avklippta jeansshorts med fransar.

5. Baletttjejen som körde pump i ljusrosa trikåer och svart dansdräkt.

Godnatt people!

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Oh my good! Det låter ju underhållande i alla fall för body pump är ju inte det roligaste man kan syssla med kram

2009-02-03 @ 08:57:03
Postat av: Hanna

Det är ju underbart! Puss

2009-02-03 @ 09:40:11
Postat av: Sofia Mårtensson

hohoho, det låter skitskoj!! Jag och Maria planerar vår vistelse vi, samt vad som ska införskaffas i Tax-Freen. Vet att det är lite tid kvar men jag längtar!!! Ta hand om dig i snön, Bisous!

2009-02-03 @ 19:53:04
Postat av: Sofia Mårtensson

hohoho, det låter skitskoj!! Jag och Maria planerar vår vistelse vi, samt vad som ska införskaffas i Tax-Freen. Vet att det är lite tid kvar men jag längtar!!! Ta hand om dig i snön, Bisous!

2009-02-03 @ 20:13:13
Postat av: Sofia Mårtensson

hohoho, det låter skitskoj!! Jag och Maria planerar vår vistelse vi, samt vad som ska införskaffas i Tax-Freen. Vet att det är lite tid kvar men jag längtar!!! Ta hand om dig i snön, Bisous!

2009-02-03 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0