Myspys

med mamma och Elina igår : ) Vi lagade lite middag, drack vin och tittade på Mamma Mia. Jag har sett den förut men den kan allt ses igen...

idag har det varit riktigt fint väder, +10 grader och sol. Det kändes nästan som lite vår i luften! Men enligt väderprognoserna så ska det bli kallare i helgen och eventuellt regna eller snöa...jag vet inte om jag vill tro på det!

Elina och mamma verkar ha haft det härligt idag i vilket fall! Jag fick ett sms när jag satt här på kontoret där de skrev att de satt och fikade i solen på ett café i Belleville...Underbart!

Vi har firat Mattias på kontoret idag, han fyller 34 år. Sonia hade varit så snäll och bakat en Tieramisu...grymt gott! Jag, Anna och catarina ska bjuda Mattias på restaurang på tisdag, det blir vår present!

Imorgon så blir det nog att vi promenerar runt i Marais, kanske fikar på la Duree och shoppar lite? På söndag ska det blir lite bättre väder så då passar det nog bättre att gå i Montmartre : )

nu ska jag sticka!

A+ (à plus tard)

Kommentarer
Postat av: Magnus Wahlström

Din lilla gottegris, fy vad härligt det låter!!! Haha var roligt att läsa om de olika tokiga BP outfits som folk har, inte riktigt vad man ser i kalla sverige :)



Ha det bäst!!!



Kram M

2009-02-09 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0