Måla, måla

Idag har jag, Anna och Daniel målat om Annas nya lägenhet och det blev riktigt fint : ) Vi målade alla väggar vita så att de gamla detaljerna som ytterdörren och takbjälkarna kom fram mycket bättre! Och fort gick det också! Efter 6 timmar så hade vi hunnit med att måla två lager och ätit en lunch emellan.

Ikväll så ska jag träffa Tora och några franska vänner hemma hos Salime. Det är alltid trevligt där, plus att jag får öva franska också ; ) Men det blir ingen utgång för min del...Mina pengar är typ slut så jag får vänta till på onsdag då lönen kommer ; ) Plus att jag ska träffa Ellen imorgon vid Belleville metron kl 12 och ta en promenad till Parc de Belleville och spana in utsikten. Den skall tydligen vara bättre därifrån än ifrån Sacre coeur, vilket jag tvivlar på...Jag får rapportera imorgon om det är så!
Isådanafall så är det ett tips till er som ska åka till Paris om ni vill se på utsikten utan att behöva trängas bland alla turister vid sacrecoeur!

Bonsoir tous!

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Det låter som ett bra tips! Det var ju rejält högt som utsiktslusthuset låg. var det jobbigt att ta sig upp?Kram mammma

2009-02-22 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0