25 år

Nu är jag gammal och vis. Halvvägs till 50. I mina bästa år.

Det känns helt ok faktiskt : ) Jag hade en toppenfödelsedag i lördags! Jag hade lite släktkalas med smörgåstårta på eftermiddagen. Jag fick precis det jag hade önskat mig: glas ifrån Orrefors Intermezzo och även tillhörande vinkaraff : )

Jag fick också en jättevacker ring av mamma och pappa som är gjord av min mammas mormor och morfars vigselringar. De har smält ned guldet och gjort en ny ring med diamanter och en ametist. Det är verkligen ett jättefint minne!

På kvällen så kom ett gäng kompisar på min fest. Jag hade caterat tapas ifrån Ica Focus, men jag måste säga att de inte var värda pengarna...men men! Vi hade det jättetrevligt under kvällen och jag fick en massa fina presenter: ett antal vin- och champagneflaskor, halsband, ögonskuggor, t-shirt, keps, duschcreme, en äggklocka, brevpapper med en gammal hederlig stämpel och en tatuering(!) Jag har bestämt mig för att tatuera mig på foten, uppe på foten...ett litet rött hjärta som börjar ovanför "pektån". jag blev jätteglad över att min tjejer kom ihåg att jag har pratat om denna taueringen! Det ska bli så spännande :  )


Idag åkte jag tillbaka till Paris igen och var tvungen att mellanlanda i Frankfurt. Det är lite tröttsamt att behöva mellanlanda men åker man med Lufthansa så måste man det...Jag fördrev tiden med att läsa...



Bisous!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick faktiskt ett speciellt armband oxå! kram mamma

2009-02-16 @ 12:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0