Träningsvärk...

Jag har så jäkla ont. Överallt. Jag körde mitt första löppass i söndag, började med 17 km (smart drag...) på 1h25min vilket jag var sjukt nöjd med. Jag stretchade ordentligt men det hjälpte ju inte särskilt mycket...Igår var det styrketräning hemma som gällde. Mage, rygg och bröst stod på schemat och jag körde hårt i en timme.

Idag kan jag inte ens hosta.

Hela min bål gör ont, till och med när man bara petar med fingret. Och sedan har vi träningsvärken från i söndags på det. Underbart...

Jag måste köpa nya springkläder, jag fryser ihjäl ute nu! Det är minusgrader i Paris sedan några dagar och då är det inte skönt att springa i en tröja som inte är vindtät...Det är mitt mission idag. Inköp av springkläder samt mössa. Jag måste ha lite snygga kläder ute i spåret om jag ska tycka att det här ska vara roligt...Jag har dock börjat föra statistik på mig själv så jag kan se hur jag utvecklas. För en vinnarskalle som jag så är det till stor hjälp!

Kommentarer
Postat av: mamma

En hälsning ifrån landet LAGOM!! Ta det lite lugnt önskar en mamma.

2009-12-16 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0