Pinsamt...

Ännu ett inlägg om en incident på gymmet, haha! (jag får passa på medan mitt gymkort fortfarande gäller, från 12 dec är det löpning som gäller!). Hade detta hänt mig så hade jag DÖTT på plats!

Ok, detta hände under danspasset idag:

En lite äldre kvinna som jag aldrig har sett förut kommer in i salen strax innan klassen skall börja. Hon verkar känna alla och pratar och skrattar högt och ljudligt så att ingen skall missa vad hon säger. Det fortsätter hon att göra under klassen också och speciellt under pauserna när hon verkligen håller låda för att få så mycket uppmärksamhet som möjligt. I början verkar folk tycka att det är lite roligt men sen börjar de tröttna på hennes prat så hon försöker hitta en annan taktik...I pausen därpå börjar hon stretcha i sina VÄLDIGT tajta byxor som är gjorda av ett lite hårdare material så det är ingen stretch i dem. Hon pratar samtidigt högt så att alla ska titta på henne och när hon är övertygad om att hon har allas uppmärksamhet så ber närmsta person att hjälpa henne att stretcha genom att lyfta hennes ben. "-Är du säker på det? frågar den utsatta. "JAAA! Gör det! Jag är JÄTTEVIG! gastar kvinnan och kastar upp en fot i den utsattas hand.

Då spricker kvinnans byxor i skrevet... Inte lite, utan allt rivs upp till ett enda stort hål! Och inte nog med det...Kärringen är COMMANDO! Under två minuter var jag helt övertygad om att jag hade blivit blind efter den synen...

Som sagt. Jag hade självdött.


Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHAAAAAAAAAA jag dör, jag ser verkligen senariet framför mig! men VAD hände sen? skrattade folk eller blev det pinsam tystnad? vad sa kärringen..haha såg du hela....haha..ja vad ska man säga..?

skrattar ihjäl mig!

2009-12-03 @ 16:58:50
Postat av: Hanna

Underbart!

2009-12-11 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0