Myspys

Än så länge så har jag spenderat min tid här i Göteborg med att sova, träna och fika med Malin, Pernilla, Tess och Tina. Imorgon blir det fika med Sussi också :-)

Det är så skönt att vara i Göteborg och att vara ledig. Jag har inga måsten eller ska inte flänga och fara överallt utan bara ta det lugnt och umgås med vänner och familj.
Ikväll är det "lilla Julafton" hos barndomsvänner med familj, en tradition som vi håller stenhårt på! Men först ska jag ta och slå in alla julklappar och rimma!
Har inte så mycket fantasi just nu så det kanske får bli någon gammal klassiker som:

"Ära vare gud i höjden.
denna har jag gjort i slöjden!"

(Tror inte att den skulle funka längre dock...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0