LisaBelle

Jag har haft äran av att ha besök av inte mindre än Lövet och Bella i helgen! Och vi har verkligen GJORT Paris :-) Vi har varit runt överallt som är, enligt mig, värt att se samt shoppat en hel del...I mitt fall, i stort sett alla julklappar! Grymt nöjd med det...Tiden går så himla fort och helt plötsligt så är det julafton! Well, well...vi fick med julklappsshopping, som sagt, regular shopping, långa promenader, äta franskt, dricka franskt, festa franskt, dansa svenskt och framförallt ha en otroligt mysig och trevlig helg ihop :-)



Lisa trotsar höjdskräcken på Free P star!



Tjejerna på min favoritplats i Paris!



middag i en liten passage...



Lunch i Montemartre!



Anna och Carro mötte upp oss på Pin Up



Vi shakeade bra på Kong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0