Jätte-hjärna

Mitt gymkort håller på att gå ut. På lördag är sista dagen innan marathonträningen börjar på allvar. Hur ska jag klara av det här utan att bli fullkomligt deprimerad? Jag MÅSTE dansa emellanåt. Och nej, det räcker inte med att skutta runt här hemma i lägenheten så jag måste helt enkelt hitta någon bra dansstudio. Jag har hört att den som ligger vid Bastille är bra. Jag ska testa den.
Ikväll var min sista klass med Han Med För Stort Huvud. Han Med För Stort Huvud är nog den bästa step instruktören jag någonsin träffat. Hans klasser är otroligt genomtänkta och pedagogiskt upplagda. Pernilla J skulle älska honom. Klasserna är helt galna. Folk skriker och klappar medans Han Med För Stort Huvud spexar och halvt om halvt strippar framme på scenen. Han Med För Stort Huvud är gay. Jättegay. Därför är hans spexande helt socialt accepterat. Det hade inte funkat om någon annan hade gjort det. Konstigt det där...Jag kommer att sakna hans klasser :-(

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan du inte lösa gymkort för några månader till?

2009-12-12 @ 10:06:25
Postat av: elina

ah.. Don't you just love the gays? Jag funderar på att börja med någon kampsport eller boxas istället för gym men jag är rädd att jag ska bli rädd för mig själv..

2009-12-13 @ 01:33:09
URL: http://elinafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0