Glömde...

Coucou!

Jag har ju glömt att visa er bilder från pepparkaksbaket hos Annika strax innan jul! Där var det lite mer rumsrent än när vi bakade pepparkakor hos Anna... ;-) Jag deltog endast i själva baket och kunde tyvärr inte stanna för själva ätandet, men men...Enligt uppgifter från Annika så blev Lussekatterna väldigt goda! (Hon sa också att hon hade sparat några i frysen till mig men jag har inte alltför stora förhoppningar om det...)
Jag stod för pepparkakorna. Annika hade till och med formar! En av formarna skulle tydligen föreställa en klocka? Den formen är väldigt vanlig, jag tror till och med att jag har en hemma i Sverige, men jag var HELT HUNDRA på att det skulle föreställa ett ekollon! Vet ni vilken jag menar? Den syns väldigt vagt på en av bilderna...mellan en tomte och en ängel.

Annika har en imponerande skosamling! Bilden nedan visar endast en tredjedel!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror ekollon också! Kan det varit jag som förvillat dig när du var liten...Är det en klocka? Näe!

2009-12-30 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0