Barcelona!

Bokad och klar! 8-14 mars åker jag ned och hälsar på Malin i Barcelona! Det ska bli sååå roligt att få se hur hon kommer att ha det (hon har ju faktiskt inte åkt ännu...) plus att det blir lite trevlig omväxling att JAG hälsar på någon utomlands :-) Det senaste året har det varit mer tvärtom ;-) Jag ska shoppa tills jag dör (eller tills mitt handbagage sprängs), dricka Sangria, äta Tapas och dansa salsa!

Jag tänkte hälsa på lilla Sanna också när jag är där. Eller lilla och lilla...hon är faktiskt 22 år...men för mig kommer hon alltid vara lilla Sanna :-) Det är som med min syster, hon är också lilla Elina i mina ögon!

BARCA!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Perfecto!

Jag ser med fram emot det trots att jag inte flyttat ner än, det är ju lite strange! Mitt mål fram tills dess får bli att jag ska kunna på någorlunda spanska iaf göra mig lite förstådd emellanåt och reka bästa shoppingen såklart!

2009-12-30 @ 23:02:21
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0