Tjock och brun

Fem dagar i Grasse gjorde mig gott. Janove och Jaques är helt underbara! Efter min traumatiska upplevelse på Charles de Gaulle så gjorde de allt för att jag skulle få det lugnt och skönt hemma hos dem : ) Jag gick in för det till 100% och låg vid poolen mest hela tiden, förutom några korta uppehåll då i åt trerätters, ost och vin...Tur att det bara var fem dagar annars hade jag kunnat rulla hem till Göteborg!
Jag var faktiskt ute och sprang varje dag också...Jag skulle gärna vilja kunna ligga i horisontalläge en hel dag men jag blir knäpp om jag inte får röra på mig!
Mina springturer kan nog ha varit de bästa i mitt liv...Tänk er det här: du springer på småvägar mellan små byar uppe bland de sydfranska bergen, utsikt över vinodlingarna och franska små gårdar samtidigt som solen går ned bakom en bergstopp...DET ÄR LIVET.

Vi var också ute och spelade golf. Eller ja, inte jag då förstås, men Janove och hans franska vänner. Det var roligt att gå med då en av hans vänner är en professionell golfspelare. Det såg så jäkla lätt ut! Men jag förstår att det inte alls är så lätt som det ser ut...Men jag var ändå fascinerad då han hade druckit en hel del vin kvällen då de kom över på middag..Kanske är det det som är hemligheten? ;)



Kommentarer
Postat av: elajna

haha, vad arg du såg ut på bilden! ett riktigt badass! dig hade man inte velat möta i en mörk gränd..

2009-08-21 @ 01:30:24
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0