Party animals

En utekväll till. Det var längesedan det blev så mycket festande i rad för mig. Har inte vanan inne och har därför varit bakis två dagar i streck...

Igår var det Tove som var hôtesse och bjöd in till förfest hemma hos sig. Mycket trevligt! En massa härliga människor, av någon underlig anledning nästan bara bankfolk. Nu menar jag inte att bara alla bankmänniskor är härliga (men överlag så är vi väl det?) men det råkade vara så att 95% av alla som var där jobbade på bank.
Vi hamnade till sist på la Favola chic (tror att det hette så...) på rue faubourg de temple. Mycket folk, men grym musik! Dock lite väl röjigt vid 4-tiden då man hade fått en och annan drink spilld på sig så jag vände hemåt. Hade ont i fötterna också så jag tog en taxi trots att det är en kvart att gå hem till mig. Fick surt erfara att taxibilarna har en lägsta avgift på 6 euro...Jag som trodde jag skulle komma undan med 3,5 som taxametern stod på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0