Vår!

Idag har det varit 16 grader och sol hela dagen! Jag och Anna åt lunch utomhus och bara njöt av att våren äntligen är här! I helgen ska det bli runt 18 grader och på måndag ska det bli 21 grader!! Helt fantastiskt!

Min Hanna kommer imorgon eftermiddag och hon tajmar ju verkligen in det fina vädret : ) Det ska bli sååå mysigt att hon kommer hit, det var så länge sedan vi sågs nu...Det ska bli skönt att bara prata,prata,prata, dricka vin i solen och strosa runt i Paris med en av sina bästa vänner! För hennes del blir det två flugor i en smäll då hennes syssling Ellen (som jag har skrivit om tidigare) också bor här : ) Jag hoppas på att vi kan ta en liten vandring på vänstra sidan av Seine som jag inte känner till så bra, men som jag tror Ellen känner till väl? Hon bor på den sidan så hon har nog bättre koll en jag iallafall : )



Jag ska försöka uppdatera bloggen någon gång under helgen.

Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Hannapanna!

yeah!

2009-04-01 @ 23:29:18
Postat av: rosalie

Ha en riktigt skön och rolig helg tjejer!Vi sticker till landet imorrn premiär för i år, det skall bli skönt.Lite alpollen förstås men ändå skönt Kram mum

2009-04-02 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0