sjuk...

Anna ifrån Gårdakontoret skulle egentligen ha kommit och hälsat på mig i helgen, men hon är sjuk....Superförkyld i flera dagar och gravid dessutom...Hon skall vänta och se hur det känns imorgon men blir det inte bättre så kan hon inte komma : (
såååå tråååkigt! jag hade sett fram emot en helg av shopping och tjejsnack med Anna...Jag får hålla tummarna att hon mår bättre imorgon helt enkelt.

Idag så var det tomt på jobbet, många kollegor är lediga denna veckan så vi var halva styrkan ungefär. Det hindrade dock inte mig och Anna att ta en lunch i solen idag igen : ) Vädret är fantastiskt här! Imorgon blir det 22 grader och sol : ) kanske dags för barbent snart?

A demain!

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Det är konstigt med Gp`s väder .Det står mulet regn och 17 grader i Paris.Så hör man dina rapporter.Jag litar inte på GP längre!Klart att du kan vara barbent om det över 20 grader.Det blir väl nästan för varmt med strumpor.Jag är hemma med halsont idag.Kram mamma

2009-04-15 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0