Planer för helgen

Nu när Anna inte längre kunde komma så fick jag helt plötsligt en helg utan några direkt planer! Så jag tänkte passa på att få gjort lite grejer som jag aldrig hinner med annars, som att köpa en balkonglåda och blommor till exempel : ) Jag tänkte eventuellt handla det på marché du fleurs på île de la cité (snett framför Notre Dame) om det finns? Det finns blommor iallafall : )



Sedan ska jag nog svänga förbi Club med på place d'Italie som har de bästa instruktörerna enligt en tjej jag har träffat på gymmet. Jag tänkte prova på en hip hop klass och eventuellt en stepklass också om jag orkar...

På lördag kväll blir det nog grillning hemma hos Erika (inte jag..) med Tora och hennes kompis om det är fint väder: ) Jag håller tummarna hårt för att få årets grilldebut i Paris!

idag så har jag varit på gymmet och kört en stepklass och en bodypump efteråt. Stepinstruktören är väldigt duktig men ser lite rolig ut...Han har liksom för stort huvud till sin kropp och för stor mun till sitt ansikte om ni förstår vad jag menar? Men är väldigt bra i vilket fall och byggde upp sin klass på ett väldigt intressant sätt måste jag säga...Det var en step intermedière (mellanavancerad) som han byggde upp genom att göra ett och ett halvt block. Sedan byggde han upp ett block i taget som han halverade och "stoppade in" i de första ett och halvt blocken. Och han stoppade inte in dem på "de vanliga" ställena, alltså efter en 8:a eller två 8:or utan ibland efter två 8:or och fem taktslag och ibland något annat. Han hade alltså en bas som han stack in nytt i, och sedan nytt igen och sedan nytt igen osv totalt tre block.

Intressant sätt : ) kul med något annorlunda!

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Vilket fönster skall du ha balkonglådan i, eller ska du ha i bägge? det blir nog fint!Så har du det att sköta om och pilla med.Det är bra terapi!Puss

2009-04-17 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0