Middag med kollegor

Coucou!

Idag har jag varit hur hurtig som helst och varit ute och sprungit på morgonen :) Jag sprang utmed Canal st Martin ända till Bastille där jag vände och sprang tillbaka på andra sidan kanalen, det tog ungefär 45 minuter med mina grymma springskor!

Ikväll ska jag och mina kollegor äta middag hemma hos Mattias, väldigt trevligt! Vi ska dit direkt efter jobbet och ta med oss lite apéro, Cattis hade någon idé om vad vi kunde göra för något.

Imorgon bitti ska jag till norska ambassaden på ett frukostmöte och representera banken. Det ska bli roligt, jag har inte varit på den norska ambassaden förut...

Sedan så kommer Malin!! Jippie!! Jag har längtat efter henne!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0