Mathias kommer imorgon!

Förutom att det är valborgsmässoafton imorgon så kommer Mathias hit! : ) Det ska bli extra mysigt eftersom vi har en hel extra dag tillsammans (jag är ledig ifrån jobbet 1 maj)!
Jag har kommit på att det blir många korta veckor för mig framöver...Denna veckan blir kort eftersom det är 1 maj, nästa fredag den 8 maj är man ledig i Frankrike för fira slutet av andra världskriget, veckan därpå så tar jag ut en RTT dag på fredagen för att åka hem till Sverige och veckan därpå är man ledig 21 maj för det är Kristihimmelfärd. Så 4 veckor i sträck med 4 arbetsdagar, inte illa!
Veckan efter alla dessa veckor så kommer jag åka ned till Nice på måndagen för att hälsa på mina kollegor i Nice. Jag kommer självklart jobba också : ) Det typiska var att jag hade tänkt att åka ned på fredagen innan för att hälsa på min farbror under helgen, men då skall han och hans sambo åka till Paris den helgen...Vad är oddsen för det? Men de stannar i Paris i mer än en vecka så vi hinner ses här istället : ) Jag funderar på om jag ska ta och åka ned till Nice redan tidigt på söndag morgon och sova på hotell för att få en dag i solen...Låter bra.

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Typiskt att dom skulle till Paris!Jag tycker du ska ta en dag i solen!puss

2009-04-30 @ 07:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0