Malle!

Malin är här och hälsar på! I like! Hon kom redan i onsdagskväll och har fått vara ute på egen hand i stora staden både igår och idag när jag har jobbat...

Igår kväll mötte vi upp Hesam, Erika, Alexandra, Johan och några till för att testa en persisk restaurang i 15e arr som heter So rice. Det var intressant att få prova på persisk (eller iransk) mat som faktiskt inte var så stark som jag hade fått för mig att det skulle vara! All mat serveras med saffransris som är väldigt gott tycker jag : ) Saffran är tydligen en krydda som är vädligt vanlig i det persiska köket, likså rosvatten som båda fanns som smaker att välja emellan bland sorbetglasserna vi åt till efterrätt. Rosvatten var faktiskt gott, smakar ungefär som rosor luktar...

Jag ska uppdatera med bilder snart...

Kommentarer
Postat av: Hannapanna!

åh jag längtar tillbaka till paris när jag ser bilderna på facebook...

igår var jag, carro å andreas å kollade på batboy, vi saknade dig! puss

2009-04-26 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0