Mycket att tänka på...

Under gårdagen var jag ledig ifrån jobbet och passade på att ringa till alla möjliga ställen för att meddela att jag ska flytta:


1. Skattemyndigheten - jag måste skicka in en blankett för inte betala skatt i Sverige
2. Folkbokföringen - Jag måste skriva mig som utvandrad ur Sverige
3. Finansförbundet - Förlängde mitt medlemskap trots utlandsvistelse
4. Familjebostäder - Kollade bara att allt var lugnt med att Matte bor kvar här
5. CSN - rådde mig att fortsätta betala...
6. Försäkringskassan - Skickar hem ytterligare blanketter...
7. Tele2 - Tänkte frysa mitt mobilabonnemang men det gick inte. Jag tog dock bort min telefonsvarare så att inte samtal kopplas vidare.

Jag kan inte komma på om jag bör ringa till någon mer?


Sedan fikade jag med underbara Caroline, gymmade hårt på Sportlife Exclusive och lagade mat med lika underbara Tess!

/Erica

Kommentarer
Postat av: Sofia Mårtensson

Mycket fix är det, men det blir så himla bra när det väl är fixat och man är på plats! Bra med bloggen erica! kram!!

2008-10-17 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0