Tillbaka till skolan...

Idag ska jag till Handels och stå på Gadden (Handelshögskolans arbetsmarknadsdagar) i Handelsbankens monter. Det ska bli jättekul att komma tillbaka igen! Jag var själv med i projektgruppen år 2006 (bästa året) och stod på mässan förra året också.

Jag hoppas att jag kan få studenterna att få upp ögonen för banken...

Igårkväll var det mingel i berg 211. Väldigt cool lokal! Det är ett gammalt skyddsrum vid SKF som är omgjort till festlokal, väldigt bra vid större tillställningar!

ikväll så skall mina arbetskamrater ha en lite "hej-då" fest för mig...spännande! och samtidigt lite sorgset...Jag kommer att sakna dem jättemycket...

Nu måste jag sticka!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Kristoffer på Banken

Hej vännen!



Nu har jag hittat hit. Skall bli kul att se hur du får det i Paris. Bra kommer det ju såklart bli!



Blev en sen Gaddenbankett. I säng 4:45... inte jättesmart.



Kram på dig

2008-11-25 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0