Packa, packa, packa...

Nu har jag börjat packa...lite iallafall...Det är svårt att välja ut vad som är viktigast att ta med sig då jag varken har plats eller tillräckligt många tillåtna kilon att använda..

Jag har iallafall packat de kläder som jag använder mest och ett par skor och en extra jacka. Jag ska också packa en mindre väska full med träningskläder för det går åt...Sedan måste jag också packa ned lakan, sängkläder och handdukar. Det kunde jag ju i och för sig köpa, men det kanske inte är det man vill kasta sig ut på stan för att hitta när man kommer ned?

Jag ska packa resten ikväll hade jag tänkt men först ska jag fixa mina naglar hos Emily på Nailteam. Hon är helt klart bäst så jag kan inte sluta gå till henne bara för att jag flyttar! nono, det får vi fixa ändå...

I lördags hade jag en liten hejdå middag för några av mina närmsta vänner och det blev väldigt trevligt! Jag fick fina hejdå-presenter som jag blev jätteglad för : )

Igår var jag ute och åt middag på Manana (bästa tapas-stället i Göteborg) med tjejerna ifrån Handels. Det var också jättetrevligt och väldigt gott, men jag åt så mycket att jag började må illa...Och det gör jag fortfarande idag...Så kan det gå :(

Jag fick en hejdå present av de också, men vad det var kan jag inte skriva här...

Jag har fått så mycket fina grejer, kort och lyckönskingar ifrån alla möjliga håll så jag blir alldeles rörd! Speciellt ifrån medlemmar på gymmet...Jag kommer sakna dem jättemycket!

Nu måste jag till jobbet, kram!

Kommentarer
Postat av: Madelene Alvarsson

Hje Erica Lycka till i Paris, jag tänker på dig, du är en så himla driftig och klok tjej så det här äventyret kommer att gå som en dans för dig! Ha det riktigt gott!Kram Madelene

2008-11-26 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0