Nu börjar det dra ihop sig...

Ja nu är lägenheten klar. Skönt.

Den ligger i Belleville som  tydligen är en stadsdel där "snobb-bohemer" bor...Spännande. Jag är i vilket fall väldigt nöjd med min lägenhet, den är toppen på alla sätt!

Jag har också skickat ett familjebevis till personalansvarige i Paris så att hon kan ansöka om ett franskt personnummer till mig så att jag kan deklarera. Jag har också skickat en kopia av mitt pass till min nya hyresvärd. Sedan har jag också bokat en flygbiljett till den 29 nov kl 06:45.

One-way-ticket.

Nu börjar det bli verklighet...jag har inte riktigt förstått det förrän nu! Det ska bli jättekul och spännande! Idag så är det 25 dagar kvar tills det bär av...

Jag måste ringa till SAS idag och kolla om man kan lägga till en slant för att få med sig mer bagage än 20kg. Annars är det 100kr per kilo övervikt...Det blir dyrt.

Jag måste också luska ut hur jag gör för att lägga in flera bilder i ett inlägg...? Någon som vet?



okej nu vet jag : ) Det var inte så svårt.

kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Darling, lägenheten ser underbar ut :) alldeles lagom! kom precis på att vi antagligen inte hinner ses innan du åker :///



msåte försöka lösa det!!! En träningsdejt till kanske iaf?!



KRAMS

Malin

2008-11-07 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0