Nu är allt klart

Jepp, allt är fixat! Allt är klart! Nu är det bara packningen kvar..

Jag ringde SAS för att se om man kunde lägga till en peng för att få ha med sig lite mer bagage, men det fick man inte...20kg, that's it. Jag får åka hem över jul med en tom väska och packa ned resten.

Jag pratade med min farbror i förrgår. Han bor i södra Frankrike men åker till Paris lite titt som tätt. Han skulle faktiskt vara i Paris samma helg som jag flyttar ned! Det känns bra att det finns någon välbekant i närheten som jag träffa på en gång.

Förhoppningsvis så får jag nyckeln till lägenheten redan på lördagen när jag kommer ned. Då kan jag passa på att handla mat och sånt eftersom det mesta är stängt på söndagar. Annars så får jag boka in ett hotell.

Jag har mailat lite med Emma och Tora, två goa tjejer som befinner sig i Paris för tillfället. Emma bor typ 300 meter ifrån mig men hon åker tyvärr tillbaka vid lucia...Tora bor lite utanför centrum men hon har bosatt sig i Paris för gott. Det ska bli roligt att träffa henne igen!

Dags att sticka till jobbet!

bis

Kommentarer
Postat av: tina

vilken tur att du ska hem över jul, då kanske vi hinner ses!? kram

2008-11-11 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0