2 veckor kvar

Tiden går så fort! Nu vill jag nästan att den ska gå långsammare!

Det är så många jag vill träffa innan jag åker och nu känns det som jag inte hinner någonting...så till er som känner er bortglömda så ska ni veta att jag vill träffa alla och säga hej då och kramas och allt, men tiden räcker inte till...

och sedan så kommer jag ju hem en gång i månaden så vi kommer ju träffas snart igen :)

Jag pratade med dem på kontoret igår och tydligen hade det blivit problem med min lägenhet (!) De som hyr ut lägenheten ville tydligen höja hyran med 1000kr och det gick inte banken med på utan att de gjorde vissa förbättringar med lägenheten eller att internet och telefon skulle ingå i hyran. Så det slutade med att de bara höjde några hundra kronor...Detta hände förra veckan men de sa ingenting till mig förrän igår för att inte oroa mig. Men nu är det fixat!

Nu ska jag hem till caroline och fika! tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0